19 maja 2012

Deser kawowy z czekoladą

Kawowy deser to coś co nie wymaga za dużo pracy i czasu a cieszy podniebienie:)
Polecam w wersji na ciepło jak i na zimno!



Składniki:
3 łyżki jogurtu naturalnego
100ml espresso
100ml spienionego mleka
gorzka czekolada
(cukier brązowy)


Przygotowanie:
Na dnie kieliszka wyłóż jogurt i jeśli preferujesz słodką kawę posyp jogurtową pierzynkę brązowym cukrem. Następnie delikatnie wlewaj espresso (ja do tego użyłam łyżeczki) i kolejną warstwę jaką jest spienione mleko. Posyp piankę startą gorzką czekoladą i podawaj:)


Przepis bierze udział w akcji:
Kawa... i co dalej?


Durszlak.pl

5 komentarzy:

  1. taka kawa by mi się teraz przydała

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez z chęcią wypiłabym taką kawę..zapraszam do kawowej akcji..

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz bym poprosiła taki deserek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ej no, ja w takich kieliszkach kiedyś robiłem tiramisu

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne...bardzo elegancko podane...nie wpadłbym na deser w kieliszku

    OdpowiedzUsuń