18 kwietnia 2013

Konkurs z patlenią Ballarini - WYNIKI

konkurs z patelnią Ballarini

W końcu mam dla Was wyniki konkursu, którego sponsorem jest firma Ballarini! :) Mam nadzieję, że wybaczycie mi mały poślizg z wyborem Zwycięzcy, który otrzyma ceramiczną patelnię COMO ;)

Na początku muszę Wam wszystkim podziękować za liczne komentarze. Wszystkie były naprawdę świetne! Nie jest łatwo wybrać ten jeden jedyny, ale niestety takie są reguły.

Komentarzem, który postanowiłam nagrodzić jest ten pozostawiony przez Polacę Małą :)

"Serwus! Moje ulubione danie z patelni to... fantazja i zachcianka zmieszane z tym, co moje ręce wybiorą z lodówki podyktowane głosem moich kubków smakowych :)."

Zwyciężczyni gratuluję weny twórczej i oczywiście wygranej! :)

Dziękuję Wam wszystkim za wzięcie udziału w konkursie, a Zwyciężczynię proszę o kontakt w celu podania na siebie wszelkich namiarów, aby firma Ballarini mogła wysłać nagrodę.:)

Pozdrawiam Was bardzo gorąco! :)


4 komentarze:

  1. Wow!! Jestem zaszczycona!! Monia, wysłałam do Ciebie maila na adres z Bloga :). Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję!! Niech fanatazja i zachcianka z tej patelni smakują wybornie :))

    OdpowiedzUsuń