21 czerwca 2012

Pasta jajeczno-krabowa z pietruszką w grillowanej tortilli


Nie ma to jak zrobić domową pastę:) Wiesz co jesz i możesz się cieszyć smakiem przez dobrych kilka dni:)
Paluszki krabowe choć tak naprawdę najczęściej po prostu surimi- mielone mięso z ryb są źródłem białka i wraz z jajkami tworzą bardzo pożywny duet:)




Składniki:
1 opakowanie paluszków krabowych (250g)
4 jajka
1 płaska łyżka majonezu light
1 płaska łyżka jogurty naturalnego
1 łyżka musztardy (ja dałam chrzanową)
1 natka pietruszki
płatki chilli
sól, pieprz


Przygotowanie:
Jajka ugotuj na twardo i pokrój w kostkę, albo w inny sposób rozdrobnij. Paluszki krabowe pokrój na mniejsze kawałki i wrzuć razem z jajkami do malaksera/blendera. Dodaj majonez, jogurt, musztardę oraz wszystkie przyprawy i zioła. Miksuj tak długo, aż powstanie jednolita masa. Przełóż do słoiczka i ciesz się pyszną pastą:)
Ja wykorzystałam pastę do przekąski z tortillą. Posmaruj tortillę pastą, złóż na pół i grilluj obustronnie na patelni grillowej. Upieczoną przekąskę pokrój na mniejsze kawałki i udekoruj świeżymi ziołami. Smacznego:)

4 komentarze: